Onsdag 15 september

2010-09-15 20:45:55
Min Dag
Hej hej
Vaknade idag efter att ha haft en riktigt skum dröm. Orkar inte skriva ner allt men det handlade kortfattat om att min pappa skulle ta högskoleprovet och att han skulle sitta och göra det på en ö. Eh, ja, det har varit några skumma drömmar det senaste.

Började skoldagen med veckans längsta mattelektion; en och en halvtimma. Sedan var det dags för lunch och trots att Mimers Hus ska ha Sveriges (eller i vart fall Västsveriges?) bästa schemaläggare har han lyckats lägga lunchen så att alla äter runt elva verkar det som för det är alltid kö till matsalen på onsdagar. Och idag var det tex mex så det var lite värre än vanligt. Hur tänkte han där, liksom?

På SO:n kunde vi inte göra så jätte mycket för nätet låg nere av för hög belastning, eller något åt det hållet men svenska/engelska-läraren kom och avbröt och sa att vi skulle ha ett litet möte om italienarna. Han sa att vi skulle ha knytkalas på torsdagen och så använde vi hela SO-lektionen till att bestämma vad vi skulle ha och vilka som skulle fixa vad. Men vi blev inte klara så vi fick använda fysik-lektionen till att planera också. Jag ska göra glutenfri paj och så ska jag fråga om mami vill göra äggost. Inte jätte säker på att hon vill, men fråga går ju alltid.

Gjorde lite matte tillsammans med Patrik när jag kom hem och efter en timma somnade vi.
Nu ska jag fixa med lite annat.
Ha en fin onsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0