Röstning, Krokholm och vacker solnedgång

2010-09-23 21:12:27
Min Dag

I söndags gick jag och röstade för det tycker jag är viktigt att man gör.



Sedan åkte klassen och italienarna ut till Krokholmen.


Och får man tråkigt kan man alltid ta en massa knasiga kort och sitta och skratta åt dem.


Hej hej.


Man kan också spela
lite volleyboll och bada i det iskalla vattnet om man känner för det.


Vi åkte ut till en annan ö som låg bredvid Krokholmen. Vi var så många att det behövdes tre(?) båtlass.


Det blåste väldigt mycket högst uppe på toppen.


Patrik <3.
Vår ena lärare berättade
små historier om ön, men jag tror inte att italienarna förstod så himlans mycket tyvärr.


Fint!


När vi hade hört alla historier och visat Bohusläns landskapsblomma för italienarna åkte vi tillbaka till Krokholmen igen.




Då var det dags för tävling! Tre tävlingar och sex lag. Det gick sådär halvbra för mitt lag: förlorade både båttävlingen och volleybollen, men vi klarade av memory hyfsat bra!


Var inte jätte pepp på båttävlingen, dels för att jag inte ville bli blöt och delvis för att det låg en massa brännmaneter i havet. Som tur var välte vi inte!


På kvällen fixade italienarna middagen. Det blev något italienskt med pasta, kött och tomatsås. Kom inte ihåg vad det hette men det var gott och väldigt mättande!


Solnedgången var hur vacker som helst! Ville aldrig att solen skulle gå ner.
Till min glädje fick vi se på valvakan och jag kan inte förstå hur SD kunde komma in i riksdagen. Usch!
Och det var den söndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0