Skolfoto och studentmössor

2010-09-16 15:11:10
Min Dag
Hej!
Är hemma hos Patrik nästan helt själv för Patrik cyklade precis iväg till gymmet och hans mamma gick precis till jobbet. Så det är bara hans pappa här hemma, och så jag då. Härligt, nu började det spöregna också! Kul för Patrik som cyklar...

Har varit lite halvtrött hela dagen och jag just nu känner jag inte alls för att gå på spinningen senare. Men jag ska dra mig själv dit för jag vet att när jag väl är där så kommer jag piggna till.
Hade ingen laboration idag av någon anledning som inte nådde mig, utan vi fick fortsätta jobba i fysiken. Mitt i lektionen (ungefär) gick vi till skolfotgraferingen. Mitt hår känns så himla platt och tråkigt idag (hade ingen tid åt det imorse för vi höll redan på att komma försent till bussen) och det lär väl inte se så himla mycket mer livligt ut på kortet. Förhoppningsvis får vi katalogerna i hyfsad tid i år och inte några veckor innan jullovet som förra året.

Provade studentmössor idag också. Herregud  vad mycket saker man kan köpa både till mössan och andra saker till studenten. Men något måste väl företagen tjäna pengar på. Man kan till och med köpa en mössa med inbyggd videokamera, vilket jag tycker är lite läskigt för då kan vem som helst filma en utan att man vet om det för själva kameran är så liten att den inte syns.

Nu ska jag gå och se om det finns något att äta. (:
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0