Slutat

2010-09-13 15:06:27
Skolan
Hej!
Har slutat skolan för ungefär två timmar sedan och sitter och väntar på bussen som går kvart över tre. Har skrivit på min loggbok för jag hann inte skriva klart innan flöjtlektionen börjar.
Hade en disskusion på engelskan om Barack Obama som två i klassen höll i. Det dumma är att min engelskalärare skriver ner om man är med i diskussionen eller inte och hur delaktig man är, och jag är inte "bra" på diskussioner ens om det hålls på svenska. Men jag fick i vart fall sagt en sak vilket är en framgång för att vara mig. Om några veckor (ganska många) ska jag och Wille hålla diskussion för klassen, vilket nog kommer gå bättre än när jag är publik.
Måste börja forma mitt engelska-tal också. Har inte kommit på vad jag ska prata om än och det är ganska svårt när man får prata om vad som helst och inte komma på utifrån ett ämne för bara det är svårt nog.
Dags att börja plocka ihop mina saker.
Ha en fin måndag!

Old.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0