Springtur

2010-09-28 21:23:48
Min Dag
Hej!
Tog en springtur förut och det känns i låren! Gissar på träningsvärk imorgon... Var  i vart fall jätte skönt att få komma ut och springa speciellt när jag ätit choklad och godis nästan varje dag och inte motionerat sedan förr-förra torsdagen (förutom i lördags då). Det här kommer jag må bra av!
Testade min springklocka (eller vad heter det?) som jag fick i födelsedagspresent. Eller ja, jag använde tidtagaren på den och det var så mycket jag orkade testa idag. Lite krånglig är den faktiskt men jag brukar klura ut hur tekniska saker fungerar så det ska nog lösa sig med den här också.

Kom förresten på att jag inte kan den tio-bussen imorgon som jag tog idag, för den går bara på tisdagar och torsdagar av någon anledning som jag inte vet. Så jag får gå igenom skogen och ta 09:57-bussen vilket betyder att jag får gå hemifrån innan tjugo i tio... Jag som hade tänkt att gå upp åtta och sitta i lugn och ro och göra lite franska/engelska. Kanske hinner göra lite ändå när jag tänker efter, men det hade ju helt klart varit bättre om tio-bussen hade gått idag med. I-landsproblem...

Nu ska jag se på House tänkte jag.
Ha en underbar tisdagskväll! :)




Moi aujourd'hui.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0