Tusen gånger starkare

2010-09-25 21:34:15
Min Dag
Godkväll!
Kom precis hem till Patrik nu. Har varit på bio tillsammans med Wille. Patrik och några kompisar hade bestämt att de skulle gå och se Resident Evil After Life 3D idag men jag kände att det inte var någon film för mig, så jag hade tänkt att jag och Wille skulle se Toy Story 3. Men när jag skulle boka den idag såg jag att den gick senast 15:30 och då var klockan redan runt kvart i fyra. Så Wille bestämde att vi skulle se Tusen gånger starkare istället.

Den var jättebra faktiskt! Hade ingen aning om vad det var för film förrän tills idag. Glad att Wille tog med mig på den för annars hade jag säkert missat en jätte bra film. Den handlar om att våga säga emot och att våga helt enkelt. Kanske låter lite mesigt, tråkigt och väldigt mycket kliché men de hade gjort det på ett annorlunda sätt vilket gör den väldigt sevärd. Tycker den borde visas i högskoleklasser för den visar, dock lite överdrivet, hur det kan vara/är på högstadiet och förhoppningsvis kan det få högstadieeleverna att tänka till. Man kan ju alltid hoppas.

Nu ska jag bocka av (?) några inlägg på bloglovin och sedan vet jag inte vad vi hittar på, men det löser sig väl alltid.
Ha en fin lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0