They're going home

2010-09-23 19:16:28
Min Dag
Hej!
Har inte haft tid eller tillfälle att sitta vid datorn nu när italienarna har varit här; det har varit full rulle hela tiden! Men kul. Och nu har de åkt tillbaka hem till Italien.
Även fast jag inte har haft någon italienare så tror jag ändå att det kommer kännas lite tomt och tyst imorgon. Fast på lördag kommer allt kännas som vanligt igen, tror jag.

Fick tandställning på underkäkens tänder igår. Tänderna är fortfarande lite ömma och jag har ätit värktabletter för att det inte ska göra så ont. Hoppas att det kommer ha försvunnit på lördag, för så lång tid tog det för munnen att vänja sig förra gången jag satte dit en räls. För det gör ont som in i bomben de första dagarna, så jag hoppas att jag ska behöva lida så lite som möjligt. I går funderade jag på om jag skulle åka tillbaka till tandläkaren och sa att de skulle ta bort alla tandställningar. Men jag gjorde inte det eftersom det var klockan 22-någon-gång på kvällen...

Nu ska jag lägga över alla bilder från kameran och fortsätta mumsa i mig mitt godis!
Ha det finfint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0