738920 Har till sist packat klart. Eller j...

2011-04-07 21:11:08
Min Dag

imag0084_1302203 (MMS)

738920 Har till sist packat klart. Eller jag har mina duschsaker och tandborste kvar men eftersom jag ska duscha och borsta tänderna imorgon får jag packa ner det efteråt. Åh! Imorgon åker vi till Italien! Jag tror att det kan bli hur kul som helst! (: Har bara hunnit tidsinställa ett inlägg och det kommer att komma upp på lördag, annars kommer det nog vara rätt tomt här i bloggen i en veckas tid (om jag nu inte får tillgång till Internet där nere), men ni får helt enkelt hålla er ;-) . För när jag kommer hem kan ni vänta er en hel del inlägg! Men tills dess får ni ha en superduper bra och fin vecka! (:


Kommentarer
Postat av: Emelie H

Du får också ha det bra!!

2011-04-08 @ 17:08:01
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0