Hej! Jag sitter på bussen till Kungälv kus...

2011-04-30 15:09:48
Min Dag

Hej! Jag sitter på bussen till Kungälv kust nu. Ska först in på apoteket och se om mitt recept för flour ligger inlagd i deras databas eller om jag måste leta hemma efter receptet som jag inte hittat. Vi får hoppas att det ligger inlagt! Sedan ska jag gå hem till Patrik för att plocka ur de saker ur min väska som jag inte behöver sedan när jag åker in till Göteborg med bland andra Wille. Vi ska se på cortégen tänkte vi. Och när vi har tittat klart åker vi vidare till en grillkväll. Det blir nog en fin valborg (: . Som jag hoppas att ni också får! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0