Lördag

2011-04-02 13:25:51
Min Dag
Hej

Har kommit hem nu och har ätit lite. Borde kanske koka lite ägg innan jag ska träna och ta med mig nästa gång och äta direkt efter passet. Tror inte det är så bra att äta kexchoklad (ger ju bara snabb energi, inte så myket protein) efter varje gång och ägg innehåller ju mycket proteiner så varför inte? Dock blir det väl lite jobbigt om någon är äggallergiker ...

Jag och mami åkte och köpte lite saker som jag ska ha med mig när jag åker till Italien. Köpte knäckebröd (som jag egentligen inte får äta eftersom jag har tandställning så det är väl mer i värsta fall), flingor och ostriskakor. Ska ta med mig spaghetti också för det antar jag att vi kommer äta när vi är där. Åh, det börjar närma sig! Om en vecka är vi där! Ganska ofattbart för det känns som att det är flera, flera månader kvar. Åh! Det ska bli så kul (: .

När jag kom hem så smet Emelie iväg. Hmm. Får väl fråga henne sedan. Fast om jag ska vara ärlig så känner jag mig för trött för att göra det. Kanske att jag skjuter upp det till imorgon istället ...












Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0