Nybörjare på icke-plugg

2011-04-04 21:58:24
Min Dag
Hej!

Biologiprovet imorse tror jag gick bra. Lite kluriga kuggfrågor (exempelvis var det en bild på cellens membran där en del av membranet som inte ens finns var utsatt och då skulle man veta att den inte skulle vara där, klurigt!) men jag svarade på alla frågor och det räcker nog.

Hade sista flöjtlektionen på tre veckor (eller fyra, beror på hur man räknar) och min flöjtlärare blev så förskräckt över det att vi bokade in en extra lektion efter påsklovet. Så kan vi ju inte ha det, haha!

Men vet ni? Jag har inget mer skolarbete att göra!! Inget pluggande. Det går nästan inte att föreställa sig. Vad ska jag göra av all tid?
Pratade med Patrik om det och han sa att jag helt klart var nybörjare på att inte plugga. Helt klart. Jag svarade med att det var som om en ny värld hade öppnats för mig.
Dock lär jag väl vara lite upptagen med att packa inför resan men annars då? Fast jag hittar nog på något ska ni se, ni behöver inte bli oroliga ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0