Fixarfredag

2011-08-19 14:49:25
Min Dag
Idag är det en riktig fixarfredag. Har knapat ihop ett CV och säljarbrev och skickat iväg till en möjlig arbetsgivare. Vi får se hur det blir (hoppas, hoppas, hoppas dock att de ringer mig!).

Ska byta sängkläder idag också tänkte jag. Ska hänga ut täcken och kuddar så att de vädras lite, men det har regnat hela morgonen så jag har inte kunnat göra det än. Men nu ser det ut som att det har börjat klarna lite, så jag ska passa på att hänga ut dem då.
Tänkte städa lite i mitt rum också. Kan behövas tror jag.


Slänger in en gammal tummen-upp-bild för att jag fått iväg mitt cv. Och för att det är fixarfredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0