Första lektionen

2011-08-25 18:41:25
Min Dag
Hade min första körlektion idag. Och det gick riktigt bra! Eller ja, så bra det skulle kunna gå helt enkelt. Klarade start i backe (har inte gått så himla bra när jag testat det med pappa så jag blev lite rädd när läraren sa att jag skulle pröva det och ville mest försvinna därifrån och göra det någon annan gång, för jag tänkte att det kommer jag ju aldrig klara nu).

Ska försöka öva mycket på det vi gjorde idag på lektionen under helgen så att det går supersuperbra på måndag när min nästa lektion är. Eller, förhoppningsvis ska jag fått kört mycket hemma.

Runt tio-tiden ikväll ska jag ta en buss hem till Patrik. Han behöver visst inte gå till skolan imorgon (?) så det blir antagligen en lång sovmorgon och finfin fredag! Vilket jag inte alls har något emot.

Vad jag hade för mig efter körlektionen får ni se imorgon eller senare ikväll.
Ha en underbar torsdagskväll!


Och såhär såg jag ut idag. Sa ju att jag använder de nya solglasögonen ungefär varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0