Ledig dag

2011-08-03 14:37:40
Min Dag
Idag är jag ledig. Och jag har bestämt mig för att jag inte ska göra någonting. Alltså, inget specielt. Bara vara helt enkelt.
Vaknade strax innan nio i morse, ungefär vid den tiden jag brukar gå upp när jag jobbar. Typiskt när jag tänkte att jag skulle ta mig en riktigt lång sovmorgon. Och det var helt omöjligt att somna om. Så jag bestämde mig för att gå upp och om jag blir trött under dagen kan jag bara gå och lägga mig igen. Sådant som man kan unna sig när man är helt ledig, vill säga.

Har hunnit läsa ut en bok under morgonen (ingen bok jag direkt rekomenderar för övrigt, den var liksom seg. Kändes lite som att jag tvingade mig igenom den). Tänkte att jag skulle börja läsa en ny någon gång under dagen. Alltid bra att ha en bok att läsa när man åker buss själv till jobbet. Vissa dagar orkar man bara inte lyssna på musik.

Har suttit ute hela morgonen, och efter en stund blev det för varmt i solen så jag lade mig i skuggan. Men efter ett tag blev det molnigt och blåsigt så jag hamnade här istället. Får väl se vad jag hittar på sedan.

Hoppas ni har en
alldeles underbar och fin onsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0