Nollkampen

2011-08-26 11:00:00
Min Dag

Igår tog jag första, bästa buss från Kungälv till Göteborg efter körlektionen. Hamnade ute på Chalmers på Lindholmen.


Ettorna på Chalmers hade sin nollkamp och jag kom för att heja på Wille som skulle tävla för sin klass.


Medan jag väntade på att det skulle börja satte jag mig vid vattnet och åt lite lunch (läs: en yoggi yalla. Mina matvanor börjar bli alltför dåliga. Usch!).


I publikvimlet träffade jag på bland andra Anton och Frida som var där med sina klasser. Kul!
Jag fick titta i en students mattebok också. Och jag är så himla nördig att jag skulle kunna köpa den matteboken bara för skojs skull (om den nu inte hade kostat flera, flera hundra).
Willes lag kom för övrigt trea, urbra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0