Neuf jours

2011-12-15 18:50:05
Min Dag
Nio dagar kvar till julafton idag. Och ingen snö så långt ögat når. Men regn och blåst som resulterar i blöta och frusna fötter (sådana där impregniringssprayer är aldrig tillräckligt bra) och andra kroppsdelar. Inga julklappar inhandlade heller. Eller jo, två stycken små saker som kanske inte riktigt räknas. Får ta tag i det där i helgen!

Känner inte av någon riktigt julstämning heller. Kan ju vara därför jag inte ger julklappar någon större tanke. Man kan ju tycka att stämningen borde smyga sig på såhär långt in i december. Om den kommer efter jul känns det ju lite meningslöst (fast såklart ändå välkommet). Kanske att den knackar på dörren när granen kommer in om någon vecka. Vi får se!

Har åkt in till Kungälv två gånger idag. Först till körskolan, andra gången för att möta upp en person och strosa runt i affärer (dock själv). Snart ska jag ta mig in en tredje gång. Ska bara äta, duscha och packa en liten väska först.

Hoppas ni har haft en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0