75-årskalas

2011-02-20 13:19:35
Kalas och festligheter
Igår var jag hemma hos farmor och farfar för att fira att farfar fyllt 75 år. (:
Min kamera är sönder (har lyckats hälla sprite över den så hela objektivet har klistrat fast sig och vägrar att visa sig något mer) så det blev bara några halvbra bilder tagna med mobilen, men det får duga! Annars har nog Eme lagt upp några bättre. (:


Smörgåstårta.
Fast jag och farmor fick varsina specialare, såklart!

Sedan fick vi äggost med fast den kom inte med på bild men den var i vart fall supergod!




Efter farfar öppnat sina presenter åt vi tårta och drack likör (eller alla drack ju inte likör, men ni fattar).


Och jag och farmor fick god kladdkaka istället för prinsesstårta.
Vi tittade litegrann på melodifestivalen också, och om jag ska vara ärlig tyckte jag det inte har varit någon riktigt bra låt hittills, men det tar vi någon annan gång.

Och sist av alla gick vi hem tillsammans med ungefär fem påsar med tvätt. Och om det skriver jag också någon annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0