Alla hjärtans dag

2011-02-14 10:23:33
Min Dag
Godmorgon

Och glad alla hjärtans dag! (:
Just nu packar jag lite, fixar lite (exempelvis försöker jag säga upp min prenumeration på Damernas värld, men det går sådär..) medan jag lyssnar på musik. Tänkte jag skulle försöka hinna med att måla naglarna innan jag måste ge mig iväg till bussen.
Fy vad kallt det är utomhus, förresten! Om jag hade kunnat hade jag stannat inomhus idag. Tittade precis på termometern och den visade fem minus, inte så mycket egentligen men det kändes som att det var minst 10 minusgrader.

Oh, well. Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning så att jag inte missar bussen. Hoppas ni får en finfin alla hjärtans dag med någon ni tycker om (inte nödvändigtvis pojkvän/flickvän/make/maka, det "går ju lika bra" med en finfin katt, en bästa kompis, någon man tycker om helt enkelt!). (:


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0