Balklänning funnen!

2011-02-09 20:46:03
Min Dag
Hej!

Igår efter skolan följde Patrik med mig och provade balklänningar. Eller jag provade och Patrik tittade på och nickade eller skakade på huvudet, haha.
Hittade i vart fall en som var precis så som jag vill ha det (eller i den stilen). Skickade en  halvtaskig bild  (man ser inte klänningen så mycket) och ett inlägg igår om att jag hittat en klänning, men det kom visst inte fram av någon oförklarlig anledning. Oh, well. Kommer nog inte lägga ut eller visa några bilder förrän på baldagen, känner att jag vill göra så. :)

Men är så himla glad över att jag hittat en klänning och den är verkligen hur fin som helst! Känner mig hur pepp som helst inför skolbalen nu! Mami bokade frisören, som även ska sminka mig, på tisdagsmorgonen också, så nu är det "bara" skor, väska, sjal/bolero och smycken kvar tills jag är klar!
Åh, jag vill ha bal nu, nu, nu, nu så jag kan få ha på mig klänningen! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0