Halsont och öronvärk

2011-02-22 18:22:37
Min Dag
Vaknade med halsont och öronvärk imorse, känns som att en förkylning är på väg eller är på väg att lämna kroppen. Funderade på om jag skulle stanna hemma och vila men beslöt mig för att åka till skolan ändå för vi hade prov i ekonomi och skulle gå igenom nya saker på mattelektionen så det kändes som att jag skulle missa mycket om jag stannade hemma.

Appropå provet så vet jag inte hur det gick. Skrev så mycket jag kom ihåg och som jag tyckte var relevant men har säkert missat/glömt några saker. Hoppas det inte är alltför många saker bara!

Sov en stund (20 minuter) när jag kom hem och kände mig lite piggare än förut efteråt. Har gjort den matten vi skulle göra och skrivit klart min svenska-krönika. Jag skrev om när jag tappade min mobil i torsdags och att det finns snälla och hederliga människor som inte tar saker de hittar utan försöker ge den till sin ägare.
Känner mig rätt effektiv faktiskt och det känns bra!

Nu ska jag äta middag och efter middagen tänkte jag göra så mycket engelska jag orkar. Har både en liten sak att skriva (om lodjur) och öva inför provet vi ska ha på fredag.

Ha en finfin tisdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0