Lördag

2011-02-05 10:15:27
Min Dag
Godmorgon!

Idag blir det plugga igen. Är inte så himla pepp på det för tillfället, men jag får tvinga mig själv till det.
På söndag ska jag ha lämnat in en engelskauppgift, på måndag eller onsdag eller någon helt annan dag ska psyklogiläxan lämnas in, på torsdag har vi fysikprov (hjälp!) och på fredag har jag franskaförhör på runt 70 glosor!
Lär inte bli sysslolös, helt enkelt.

Skulle väl egentligen ha pluggat lite igår, men jag var så trött när jag kom hem att jag gick och lade mig och vaknade vid fyra-tiden av att Eva&Adam-filmen var slut (Romeo-låten spelades). Men då kände jag mig för trött och seg för att orka plugga något och dessutom var det ju mamis födelsedag.

I vart fall får jag plugga till senast halv fem för då ska jag börja göra mig iordning. Ikväll ska jag på kalas hemma hos min mormor :) . Fint!

Neej, tillbaka till fysiken och växelström och magnetism.
Hoppas ni får en roligare förmiddag!


Gammal bild. Ser absolut inte ut såhär för tillfället. Lite mer nyvaken och med myskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0