1/1-11

2011-01-01 17:35:38
Min Dag
Hej

Patrik sitter och tittar på dvd-boxen som han fick av mig i julklapp och jag sitter här, framför datorn. Har precis ätit middag (rester från gårdagen) och jag tänkte ta mig en liten bit av desserten sedan. Vi varken hann eller orkade äta någon dessert igår så hela min special-tårta är kvar! Mumsigt.

Vi hade det trevligt och kul på festen vi var på. Alla var så snälla (dock något litet undantag kanske) och glada, och det var ju tur för mig för jag kände egentligen ingen förutom två stycken.
Vid tolvslaget gick vi ut och skålade champagne och hälsade gott-nytt-år till så många som möjligt. Mycket bra och fin kväll (för min del i vart fall).
Jag tror inte jag tog så många bilder, men jag ska kika efter om det finns något att lägga ut när jag kommer hem imorgon.

Hoppas ni hade en underbar kväll när ni firade in det nya året!
Och gott nytt år och god fortsättning än en gång!

Tog på mig min kavaj och ett par silvriga strumpbyxor med mönster på till klänningen. Och lite smycken och lockigt hår till det. Tyckte det blev fint i vart fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0