Fredag

2011-01-07 18:19:48
Min Dag
Godkväll på er!

Den här fredagskvällen sitter jag och pluggar. Roligare skulle man ju kunna ha faktiskt (som att gå ut, till exempel). Skriver på vår projektarbetesuppsats just nu och när jag blir klar med den (om jag hinner bli klar med den idag) ska jag fortsätta plugga matte som jag gjort förut idag.

Men jag har inte bara pluggat idag. Jag och Patrik stack in till Göteborg en stund på förmiddagen. Body Shops och NK:s rea började idag så jag tänkte att jag ville kika lite om det fanns något fint. Vad jag hittade tänkte jag visa sedan när jag sätter mig vid min andra dator (sitter vid skolans lilla).

Nu tänkte jag i vart fall göra ett litet avbrott i pluggandet och äta middag.
Ha en finfin fredagskväll, mes amis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0