It's raining cats and dogs

2011-01-08 19:40:37
Min Dag
Hej

Lördag idag men det händer inte mer spännande än att jag tog mig till Patrik för en timma sedan. Vägen dit var väl det mest spännande som hänt på hela dagen, ungefär.
På väg till bussen var vägarna glashala utan att överdriva. I en backe höll jag på att glida hela vägen nerför men lyckades få tag i snövallen på sidan och fick gå i den istället. Problemet med snövallen var dock att den var riktigt djup på vissa ställen och hela vaden och hela knät hamnade i snön. Usch.
Sedan ösregnade det också och jag blev blöt och varm och ville bara komma in i ett hus och slippa gå ut något mer.
Till råga på allt var bussen försenad (kanske lika bra för min del, för hade den kommit när den skulle hade jag med stor sannolikhet missat den) men kom i vart fall till slut.

Fick gå hela vägen från Kungälvs busstation till Patrik också eftersom Grön Express åkte precis när min buss kom till busstationene (så himla, himla typiskt!).

Nu är jag i vart fall hemma hos Patrik. Jag tror vi stannar hemma idag. Känner för att gå ut men med tanke på vädret stannar vi nog inne.
Får väl se vad vi hittar på :)
Ha en finfin lördagskväll mes amis!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0