Söndag

2011-01-09 11:57:52
Min Dag
Godmorgon!

Patrik är i köket och gör frukost till mig, vilken lyx jag har! :)
Vaknade dock med huvudvärk imorse, inte lika mycket lyx. Sover så himla dåligt på nätterna nu för tiden. Tror det är för att jag inte har tränat sedan fransmännen var här (sjunde december...), får mycket mindre energi då och är segt trött mest hela tiden.

Oh well, idag blir det matteplugg för nästan hela slanten. Kollade i min kalender och vi ska visst ha provet på onsdag (trodde tisdag, men det är ju skönt med att få en extra dag). Vid fyra-tiden ska jag dra mig iväg till friskis för första gången på länge. Hoppas jag får mer energi och känner mig piggare efteråt!

Ha en finfin söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0