Spinningmorgon

2011-01-22 13:34:12
Träningen

Den här morgonen började jag med att först vakna upp bredvid Patrik, gå upp och ta på mig träningskläderna som hängde på tork inne i frysrummet, åt frukost och slängde sedan ner en handduk i min träningspåse. Och så var det dags att åka till friskis och svettis och träna spinnnig. Första gången för i år och åh, vad det var härligt! Känns härligt att jag har börjat komma igång med träningen igen.

Det var tänkt att Eme och hennes kompis också skulle vara med på spinningen, men eftersom de inte är medlemmar och inte kan boka pass var de tvungna att vänta och se ifall de fick någon plats. Vilket de tyvärr inte fick så de fick gå på ett annat pass istället. Oh well, det kommer väl fler chanser för dem att gå på spinning :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0