Trettondagen

2011-01-06 14:51:54
Min Dag
Hejhej

Sitter här hemma hos Patrik och går igenom inlägg på bloglovin'. Mycket händelserik dag idag också, eller inte. Ska plugga matte idag igen. Har provet på tisdag! Men det är faktiskt rätt skönt att ha provet efter lovet för då kan man plugga utan att känna att det finns en massa andra läxor som behöver göras. Och det var väl ungefär enda fördelen, men ändå.

Igår var jag på kalas hos mormor som varje trettondagsafton. Bilder och så kommer väl upp när jag kommer hem igen (när det nu blir..).

Hade väl planer på att åka hem idag, men med tanke på vädret (snöade som bara den förut, fast nu ser det ut att töa?) så åker jag nog hem imorgon istället. Eller jag måste hem imorgon för jag ska träna på lördagmorgon och mina träningskläder är hemma.

Oh well, nu blir det matteplugg! Hoppas ni får en mer händelserik dag (eller lugn om ni nu föredrar det..).



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0