Är till slut hemma! Det var tänkt att jag ...

2011-07-05 21:28:53
Min Dag

Är till slut hemma! Det var tänkt att jag skulle sluta fem idag och ta en tidigare buss hem, men vi stängde viss inte förrän kl. sex och det var massa saker kvar att göra som jag kände att jag inte ville att Anna skulle behöva göra själv. Så jag stannade kvar och blev skjutsad av hennes föräldrar till en busshållplats där det gick lite fler bussar (så himla snällt!). Trodde att jag skulle behöva vänta i 40 minuter på en buss, men efter tjugo kom en minibuss som körde mig ända till Stenungsunds station. Lite halvknäppt, ungefär som den här dagen har varit. Här hänt en del saker man inte varit beredd på. Berättar nog mer om det någon annan gång. Är helt, helt slut nu. Ska stoppa in kläderna jag har haft idag i tvättmaskinen och sedan ta en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0