Mot jobbet!

2011-07-10 10:25:26
Min Dag
Godmorgon!

Jag har varit uppe sedan kvart i nio, ungefär (mitt alarm ringde då). Om ungefär en halvtimma ska mami och pappa köra mig ut till jobbet. Vi ska ta med en gammal rostig cykel som jag kan ha därborta på Tjörn och cykla från busstationen till jobbet med. Om jag inte har det kan jag inte jobba helger (eftersom bussarna går så rackarns dåligt dit ut).
Vi måste åka och köpa ett cykellås också, eftersom det gamla som vi först tänkte att jag skulle ha vägrar att öppna sig.

Nu ska jag fixa iordning imig så att vi kan åka sedan! Jobbar med Anna idag, woho!

Ha en alldeles underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0