New books

2011-07-23 20:23:55
Böcker
Jag har köpt nio nya pocketböcker. Maxi har kampanj den här veckan så alla pocketböcker kostar 39 kronor, oavsett vad de kostat innan. Så himla, himla bra! Man får liksom passa på när sådana erbjudan dyker upp, hihi.
Min böcker-som-jag-har-i-min-bokhylla-men-inte-har-läst-lista började bli tom på böcker men nu är den påfylld och jag har fler böcker att bli road av på vägen till jobbet! (Okej, jag har inte en sådan lista egentligen, men det blev ett smidigt sätt att förklara hur läget var.)

Denise Rudberg: Ett litet snedsprång och  o.s.a.


Ann Cleeves: Blå gryning och Anna Gavalda: Lyckan är en sällsam fågel.


Morgan Larsson: Radhusdisco och Sofi Farhman: Elsas värld (har läst hennes första bok, Elsas mode, som jag tyckte var bra och jag hoppas den här är minst lika bra!).


Sara Kadefors: Borta bäst (det är Sara som har skrivit Sandor slash Ida, för övrigt) och David Nicholls: En dag.


Och till sist Baddaren av Emma Hanberg.

Jag hoppas det blir finfin läsning av det här. Om det är någon bok som råkade vara extra, extra bra (eller direkta motsatsen) skriver jag såklart om det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0