Träningsvärk

2011-07-06 09:00:32
Min Dag
Om lite mindre en än timma ska jag cykla ner till tåget för att åka till jobbet. Har sådan träningsvärk i benen! Man går riktigt mycket på mitt jobb och dessutom cyklar jag till och från tåget (tar en kvart en väg). Har lite ont i ryggen också, min kropp är nog inte riktigt van vid att behöva röra på sig så mycket ^^. Imorgon är jag i vart fall ledig och då ska benen och kroppen få vila (från arbete i vart fall).
På fredag får jag nog börja löpträna, har inte sprungit på jätte, jätte länge och Midnattsloppet som jag och Wille anmält oss till börjar att närma sig ... Nästa månad är det dags!

Nu måste jag göra mig iordning! Ska hinna koka pasta också så jag har något att äta på lunchen (de har inget glutenfritt där, förutom kokostoppar, men det kan jag ju inte att äta på lunchen).

Ha en alldeles underbar onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0