Transformers 3

2011-07-25 09:12:59
Filmer
Var och såg transformers igår med min pojkvän. Första gången jag såg en 3D film på sf:s bio, och nja. Om de ska göra en film i 3D så borde de satsa på att bara göra den i 3D så att den blir mer anpassad till det. Det blir liksom inte riktigt samma grej annars. Men det är klart, figurerna ser liksom mer levande ut.

Filmen var bra, tänker inte skriva någon recension av den^^. Men det är ingen dålig uppföljare. De flesta uppföljare brukar faktiskt vara lite halvdana, men den här är helt klart godkänd! (Eller mer än godkänd.)

Igår var det dessutom den 24:e, vilket varken jag eller Patrik hade tänkt på. Det är ju "vårt" datum, så vi firade vår 2-år-och-2-månaders-dag på bio. En liten tillfällighet sådrär. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0