Vilken dag!

2011-07-12 23:27:51
Min Dag
Idag var det jätte stressigt på jobbet. Kom så mycket folk att det var kö utanför dörren. Dessutom kom det en leverans med varor när det började bli som värst, och den var ju förmiddagsarbetarna tvugna att ta hand om så ingen hann ta hand om disken och det var så kämpigt ett tag. Och det blev kaos med våfflorna. Verkligen kaos. En liten kille fick vänta jätte, jätte länge på sin. Så himla tråkigt. Hans familj fick en havrekaka gratis som kompensation (det var det de ville ha när vi frågade).
Men till slut lugnade det ner sig och sedan kom det en liten grupp till och så blev det lugnt igen. Puh! Jag och Anna fick jobba över bara för att vi inte hann att göra iordning allt vi ska göra innan vi går.
Och bara för att vi fick jobba över fick cykla som galningar till bussen. Men vi hann och vi klarade oss igenom dagen!

På väg till jobbet, när jag cyklade, hade jag motvind och det kändes att det här inte kommer bli någon bra dag. Dessutom hade jag gått och lagt mig försent så jag var inte jätte pigg när jag vaknade i morse. Och så vaknade jag med träningsvärk i låren (som verkar ha blivit lite värre nu, är rädd för att jag inte kommer kunna ta mig ur sängen imorgon). Sprang ju igår och idag har jag cyklat minst två mil (dock inte i sträck). Jag och Anna kommer i vart fall vara vältränade (i benen) när den här sommaren börjar gå mot sitt slut! Superbra!

Det är nästan helt otroligt att jag inte missade någon buss eller tåg. Det hade liksom varit den sista slutklämmen på den här dagen. Och inte förvånat mig alls. Men förargat, såklart.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan ska jag sova! Ska bli så skönt.

Hoppas ni hade en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0