Dags för Håkan H-konsert!

2011-06-04 15:26:56
Min Dag
Snart, snart, snart ska jag åka till bussen för att ta den in till Göteborg med Anna. Åh, jag längtar som en galning! Ska pepppa med massa, massa, massa Håkan Hellström-låtar på vägen in! Dock gissar jag att vi kommer hamna långt bak i publikhavet eftersom vi åker in relativt sent (läste i GP idag om personer som tältet och skrivit vilket nummer de har i kön på sina händer). Men det får bli så. Kanske att man kan knö sig fram.

Hur som, så kommer det bli alldeles, alldeles underbart! Vill att klockan ska bli åtta nu!

Hoppas ni får en undebar lördag ni med! :D


Håkan H!


Jag och Anna inför konserten i Uddevalla i mars i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0