En söndag med lite kalas

2011-06-26 21:39:16
Kalas och festligheter

Urgod kladdkaka min syster gjorde.

Idag har vi haft släktkalas eftersom min syster har fyllt år och för att min bror ska fylla år. Så det är vad jag har ägnat min dag åt. Plus att åka med och hämta finaste Patrik vid bussen.

Nu har gästerna åkt hem för längesedan och jag har mest suttit och väntat på att Patrik skulle vakna, för han var trött och vilade. Men nu har han visst vaknat så jag ska umgås lite med honom.<3

Jag blev inringd av jobbet och ska jobba imorgon klockan 15-21. Jag hade tänkt att boka in en annan sak då, men det kanske var lika bra att jag inte gjorde det då. På tisdag och onsdag ska det vara überfint väder så då ska jag ligga ute vid havet och hoppas på att det ska vara lite fulare väder på torsdag då jag ska jobba igen.

Ha det bara finfint för nu är det sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0