Konsertdags

2011-06-13 14:29:42
Min Dag
Åh, nu har jag egentligen jätte bråttom. Så typiskt att jag alltid ska göra allt in i det sista. (Obotlig tidsoptimist.)

Jag ska ta bussen om ungefär tjugo minuter för att åka in till Kungälv. Jag ska nämligen ha en liten konsert idag så först måste jag öva lite med gitarristen jag ska spela med och sedan ska jag hinna fixa lite andra saker i väntan på att konserten ska börja.

Efter konserten ska jag åka vidare hem till Elsa. Så himla glad över att hon är tillbaka!

För övrigt har jag lyckats åka på en förkylning. Har ont i halsen och ena örat, det svider till varje gång jag sväljer. Tur att jag inte ska sjunga ikväll! Det hade aldrig gått.

Neej, nu får jag skynda mig! Ha en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0