30-års kalas

2011-03-13 17:58:10
Kalas och festligheter

I fredags åkte jag och min familj hem till min kusin för att fira att hon skulle fylla trettio år dagen därpå!








Vi blev bjudna på tacos!


Och vin.
Fast de som ville kunde få öl, vatten eller saft också.


Emelie satt bredvid mig och tog kort på ungefär allt.




När maten var uppäten gick vi och såg oss omkring i huset.




Till exempel hittade vi källaren där det fanns soffor och guitar hero. Där fastnade vi en stund.


I köket plockades maten bort och hundar och barn sprang fram och tillbaka.




Efter lite guitar hero blev det fikadags!




Min moster (och några till) fick fin chokladgarnering som råkade se ut som en ren med nosen i vädret!


Sedan bestämde vi oss för att spela mer guitar hero.
Och efter elva någon gång var det dags att bege sig hem!
Grattis kusin Sara! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0