Friday

2011-03-11 16:12:39
Min Dag
Och så var det fredag igen. Skönt.
Hade dessutom en bättre dag idag än igår så det gör dagen lite bättre.

Det gör lite ont i framtänderna, men det är så att jag överlever och inte vill börja gråta i vart fall. Klarar av att äta saker som man inte behöver framtänderna till eftersom det inte gör ont i käktänderna och det är himla bra för jag gillar ju mat (oftast)!

Appropå mat så ska jag bort på kalas om ungefär en timma. Eller fest, beror väl hur man ser det. 30-års fest är det i vart fall för min kusin fyller år imorgon, hurra hurra! Så det ska vi fira (: .
Ska snart börja göra mig iordning också. Har inte kommit på vad jag ska ha på mig än, men det löser sig! Jag har nog något jag kan ha på mig ska ni se! (:

Ha en underbar fredag, mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0