Måndag

2011-03-07 14:02:20
Min Dag

Den här synen möts man av ungefär varje morgon när man går uppför trappan: En liten Elsa-Sara som ligger på soffkanten och spanar på fåglarna på andra sidan fönstret. Fast hon tittar mest. Jag tror hon är för lat för att ge sig ut och jaga.

Ska snart packa en liten väska med bland annat träningskläder för om ungefär en timma kommer jag och Patrik sitta på en buss (om vi inte missar den vill säga ...) hem till honom.
Jag hade ingen tvärflöjtlektion idag för min lärare hade också studiedag, annars hade min lektion börjat ungefär nu.

Grå och halvtrist dag idag jämfört med de senaste soliga dagarna. Och blåsigt också, usch.
Oh well, nu ska jag packa litegrann.

Såhär fint var det på lördagskvällen.

Ha en finfin måndag!




Kommentarer
Postat av: Sofie i San Francisco

Tack detsamma!

2011-03-08 @ 08:35:30
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0