Nog pluggat för idag

2011-03-03 20:53:42
Min Dag
Hej

Nu har jag pluggat kemi varje dag i ungefär en veckas tid (kanske lite mer) och nu får det vara nog känner jag. Har slutprov imorgon och det är ju så att om jag inte kan det jag ska kunna idag (ikväll) så kommer jag med stor sannolikhet inte kunna det imorgon heller. Därför känner jag att jag lika gärna kan göra något annat en stund nu fram tills att jag och Patrik ska gå igenom labbarna en snabbis. Och sedan blir det nog läggdags.

Ser fram emot när det är över imorgon. Dels för att det hela (kemin) är över och jag inte behöver plugga till ett sådant slutprov mer och dels för att jag ska på KONSERT efteråt!! Finfin fredag oavsett hur det kommer gå på provet, alltså.

Nu ska jag hitta på någon annat som inte hör till kemi för en liten stund. Dock lite svårt med en pojkvän i rummet som ska diskutera massa saker. Men jag ska försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0