Tisdag

2011-03-29 17:27:06
Min Dag
Hallå hallå

Har precis kommit hem från att ha åkt ner till Göteborg en sväng med Emelie och mami. Emelie fick köpt sig en ny systemkamera så jag gissar att hon kommer vara glad i några månader framöver för hon har verkligen velat ha en sådan hur länge som helst. (: Dessutom har jag ju nu fått en mästerfotograf (eller en bra fotograf med en bra kamera) till min bal och student. Super!

Idag har jag ungefär bara pyskologin att skriva klart. Ska öppna dokumentet och se om jag kommer någon vart vilket jag hoppas för den ska ju in imorgon (23:59, men ändå, lika skönt att få det klart innan så jag slipper sitta med det imorgon kväll).
Ska väl öva på några franska verb också, det kan man aldrig få för lite av (höhö).

Och appropå franska så verkar det mer och mer som om att jag och Wille kan åka till Frankrike innan studenten! Har frågat lärare (inte alla, har till exempel min psykologilärare kvar) och föräldrar och det verkar som att det ser okej ut! Åh, nu hoppas vi ordentligt super mega mycket att det blir av den här gången! (: Så himla taggad på att åka dit!

Neej, nu ska jag ta och öppna det där dokumentet om socialpsykologi och försöka få något skrivet!
Ha det finfint!









Kommentarer
Postat av: Emelie H

Hihihihihi :D

2011-03-29 @ 17:50:41
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0