Yes

2011-03-29 19:27:32
Skolan

Yes! Det har lossnat lite med psykologin och det känns som om att fingrarna bara springer runt på tangentbordet. Härligt när det lossnar! Tror jag skickar in den imorgon ändå för jag vill hinna läsa igenom den och det känns som om att jag kommer läsa den med "nya ögon" imorgon, om ni fattar. Dessutom brukar jag be Patrik läsa igenom vissa saker för att få lite konstruktiv kritik eller medhåll om att det är bra och med störst sannolikhet kommer han hit imorgon och då tänkte jag försöka få honom till att läsa igenom det litegrann. Dock har han inte läst psykologi men han kan ju alltid säga till om det låter helt virrigt och osannolikt.

Nu ska jag fortsätta medan det spinner på.

(För övrigt är Eme i full fart med att ta massa kort, precis som jag misstänkte. Hon lägger säkert ut finfina bilder sedan! (: )


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0