Hej då, John Kennedy

2011-05-13 23:56:15
Skolan

Och äntligen har jag lämnat in min so-uppgift. Eller jag gjorde det för ungefär en timma sedan men nu har Patrik också lämnat in sin. Jag har suttit och läst igenom hans och kommit med lite kritik och så (han läste igenom min, vi brukar göra så).
Och nu. Andas ut. Den är inlämnad och inlämningsmappen stänger om bara några minuter. Så himla skönt att det liksom är ur världen. Hej då John F. Kennedy och min fina uppsats om dig. Vi kanske träffar på varandra någon annan gång, men just nu är du ute ur min värld för några dagar eller veckor.
Imorgon är det dags för nya tag med en inlämning i franskan, reportage att skriva till på tisdag i svenskan, plugga matte eftersom vi har slutprov på fredag. Och om jag hinner ska jag läsa min engelskbok också. Så jag blir inte sysslolös, ifall ni skulle oroa er över det!

Och nu ska jag gå och ta bort sminket och borsta tänderna för jag känner att jag verkligen behöver gå och lägga mig.
Imorgon tänkte jag dra iväg på spinningen på morgonen, kanske att jag får med mig Patrik nu när de har "raggarvecka" på friskis (man får ta med sig en person på valfritt pass, gratis, i mån av plats såklart). Vi får se hur pepp han är på det (jag är pepp, kan jag säga!).

Godnatt, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0