Hos frisören

2011-05-11 18:20:04
Min Dag
Hej

Jag har ungefär precis kommit hem från frisören. Hon testade att sätta upp den frisyr jag tänkt att ha på balen så att det inte är helt omöjligt och så att hon vet vad hon behöver göra när dagen är inne. Mami och Eme tyckte det blev fint i vart fall, fastän den var lite halvgjord, så det låter ju lovande! Vi ska köpa hårnålar med pärlor på som min frisör kan sätta in i håret också. Det bli nog fint!

Kanske att jag får hjälp med sminket av en make-up-artist, om hon inte tar alltför mycket betalt. Känns skönt att överlåta sådant till någon som är riktigt duktig på det, men annars kanske jag och min frisör klarar det själva.

Glömde ju berätta att jag fick tillbaka matteprovet igår och det hade gått oerhört bra! Ett enda fel, eller två 0,5 fel, hade jag. Känns skönt! Dessutom när slutprovet är nästa fredag!!!

Nej, nu ska jag gå och äta middag och sedan ska jag fortsätta med SO-uppsatsen. Har kommit till när Kennedy blev president i min uppsats, så jag börjar närma mig slutet, sakta men säkert.

Ha en finfin onsdag!

Och för övrigt är fina Patrik här. Fint, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0