Ont i halsen

2011-05-01 14:00:29
Min Dag
Hej

Har varit hemma i ungefär två timmar nu. Jag har så ont i halsen (som beror på att jag stod i skugga och hade för lite kläder på mig igår). Usch. Dessutom sov jag dåligt i natt för det var så varmt i Patriks rum. Jag vaknade och somnade om vartannat, så jag har lite ont i huvudet idag också.

Medan jag stod och väntade på bussen som skulle ta mig hem kom hela majtåget förbitågandes med Kungälvs Musikkår i spetsen. En liten kille kom och gav mig en ros, så fint! Den är nu nedsatt i en vas här hemma och står på köksbordet.
Åh, jag gillar paradmusik så himla mycket! Det är bara glad musik och jag blir så glad när jag hör det. Hade det inte varit för att jag behövde passa en buss (det går inte så många hem till mig på söndagar) hade jag nog gått med i tåget bara för att få lyssna på musiken.

Jag hade jätte trevligt igår! Det blev en finfin Valborgsmässoafton för min del, hoppas att ni fick det med! Lägger väl upp bilder senare idag, för jag måste sitta vid den andra datorn för att kunna lägga in bilder.

Nu ska jag plugga lite franska fastän jag skulle vilja lägga mig och sova (fast jag tror inte att jag skulle kunna somna för det är för ljust utomhus).
Ha en finfin första maj och söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0