Pluggar inför det sista provet

2011-05-28 17:52:41
Min Dag
Hej!

Patrik och jag tog en lång cykeltur idag på förmiddagen. Eller lång och lång, fyrtio minuter allt som allt kanske, i blåst och regn. Riktigt jobbigt var det! Känner fortfarande av det i låren och rumpan, så himla härligt! Man mår så mycket bättre när man har fått röra på sig.

Vi åkte och köpte mors dagspresent förut och lämnade av Patrik (buhu) hemma hos sig. När vi kom hem igen vid fyra var jag så himla trött att jag gick och lade mig och somnade. Vaknade för en trekvart sedan och har pluggat biologi sedan dess. Jag har mitt allra, allra sista gymnasieprov på måndag! Känns så konstigt att säga det samtidigt som det låter alldeles underbart!
Så på måndag är jag egentligen klar med allt vad gymnasieskola heter. Mmhm. Underbart helt enkelt!

Men nu ska jag fortsätta att plugga inför biologiprovet och sedan ikväll klockan åtta ska jag sitta bänkas framför teven och se Håkan Hellström live på Circus!

Ha en underbar lördag. (:


Nu är det här i och för sig en bild på kemiboken, men det får duga, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0