Reportage klart - franska nästa!

2011-05-16 18:57:58
Skolan
Hej

Blev klar med mitt svenskareportage för bara någon timma sedan. I stort sett började jag med det idag, så det gick riktigt fort att skriva! Skönt, för nu kan jag fokusera på annat, som min franskloggbok och matteslutprovet jag har på fredag. Men just nu är jag studiemotiverad så det gäller att ta vara på det och göra så mycket jag orkar, och nästan lite till.

Patriks studentmössa kom förresten idag. Min har visst också kommit sa mami, men jag har inte sett den för jag är hemma hos Patrik för tillfället. Åh, vad spännande! Hoppas den blev ungefär som jag tänkt mig!

Nej, nu ska jag fortsätta med min franskloggbok om Italienresan.
Ha en underbar måndag!


Soligt idag, men inte så varmt, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0