Solig söndag

2011-05-08 19:53:38
Min Dag
Hej

Jag har suttit utomhus i solen (i bikini och shorts) ungefär hela dagen. Det har varit runt 40 grader i solen idag! Om man nu kan lita på termometrar som befinner sig i solen ... Men det har varit helt underbart väder i vart fall; så himla härligt!
Har blivit lite röd i ansiktet och armarna börjar bli mer bruna än vita. Härligt! Kanske att man hinner bli solbränd över hela kroppen (eller mindre vit i vart fall) till studenten.

Patrik har varit här idag men han har åkt hem nu, buhu. Jag drömde en fin dröm om att vi bodde tillsammans i en lägenhet. Himla fint tycker jag. Förhoppningsvis kanske det bli verklighet någon dag också.

Annars har jag mest pluggat idag. Försökt skriva lite på min SO-uppsats om Kennedy, men datorns batterier tog slut så jag satte den på laddning medan jag pluggade lite matte eller läste i min tjocka bok om en av USA:s föregående presidenter.
Och nu tänkte jag fortsätta att skriva lite på uppsatsen nu när datorns batterier är uppladdade igen (och det börjar bli lite kyligt att sitta utomhus eftersom det mesta är i skuggan).

Ha en finfin söndagskväll!


Bild från förra året, men det var minst lika härligt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0