Småsten

2011-11-10 11:48:48
Min Dag
Kanske inte är min förmiddag i dag heller.
Välte precis ner en ljusstake av glas (tack och lov gick den inte sönder!) som innehöll en massa småsten och ett litet ljus. Så just nu är det småstenar över ungefär hela skrivbordet och en del på golvet. Hamnade lite sten i kylfläkten också, som jag har under datorn för att hjälpa till att kyla ner den. Har (förhoppningsvis) fått ur alla stenar därifrån. Det rasslar inte längre, i vart fall.

Oh well, bara att börja plocka upp alla stenarna. Suck.

Hoppas ni har haft en finfin torsdag hittills, i vart fall.


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du känner för det :)

2011-11-10 @ 12:12:04
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0