Still sick

2011-11-29 18:31:34
Min Dag
Det blev inget jobbande för mig idag. Skulle ha varit iväg och jobbat i ungefär tre timmar på förmiddagen men när jag vaknade i morse kände jag att det inte var läge för det idag, så att säga.
Var så trött efter att jag vaknat. Hela kroppen ville sova men ögonen vägrade vara stängda, ungefär. Till sist lyckades jag i vart fall somna om efter att ha vridit mig fram och tillbaka typ tusen gånger. När jag vaknade igen kände jag mig lite mer utvilad, men fortfarande sådär allmänt seg och trött som man är när man är eller har varit sjuk.

Har fått huvudvärk också. Tror det är för att jag är så varm hela tiden och inte dricker tillräckligt med vatten för att fylla på vätskebalansen igen. Har fått i mig två vattenflaskor med vatten och massa glas mjölk hittills i vart fall. Tänkte att jag skulle dricka upp en hel till vattenflaska innan jag går och lägger mig för natten, så kanske jag slipper vakna med huvudvärk imorgon också.

Emelie har varit hemma med mig idag. Hon är också sjuk, stackarn. Men jag tror hon kände sig bättre och ska försöka gå till skolan imorgon. Jag stannar hemma imorgon också, känner att jag behöver vila lite till så att det här går över ordentligt.

Oh well, hoppas ni är friska och glada och har haft en fin början på veckan!

Jag och Eme har ungefär likadana såna här duntofflor. Varma och sköna! Speciellt varma. Mycket bra för isigt kalla fötter som jag har.
Bild snodd härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0